Who we are

Who

Driven is owned and run by Ari Vilalta, MBA.

Having graduated in tourism and worked in marketing and communication for 20 years, she set up DRIVEN in 2016 to entirely focus on travel and tourism which she saw as an area that was growing very strongly but was very poorly served by mainstream PR and marketing companies.

Since then she has worked with Avecal, Turisme De Mallorca, Marina Ibiza, Turisme De Menorca, Associació de Restaurants de Menorca, Hats and Horses, Asociación Moda Girona, Asociación Promoción Caravaca De La Cruz and in early 2019 took the decision to move the business to London to offer her clients a sure way of navigating the turmoil caused by Brexit, and guarantee future visits from the UK to Spain and southern Europe.

Ari looks after the bigger clients herself and is an expert in planning and strategy.

She has a team of people who work with her in creative, social media, PR, digital marketing and media buying to make Driven’s offer truly full service.

For an informal chat to talk about a need, an existing project or future plans, please mail us today or pick up the phone – you will be making a great decision.

Quien

Driven es propiedad y está dirigido por Ariadna Vilalta, titulada en MBA.

Tras graduarse en turismo y trabajar en marketing y comunicación durante 20 años, en 2016 creó DRIVEN con el objetivo de centrarse por completo en viajes y turismo, un sector que estaba creciendo pero que requiere de una especialización y formación concreta que a menudo, las principales empresas de relaciones públicas y marketing no disponen.

Desde entonces, ha trabajado con Avecal, Turisme De Mallorca, Marina Ibiza, Turisme De Menorca, Associació de Restaurants de Menorca, Hats and Horses, Asociación Moda Girona, Asociación Promoción Caravaca De La Cruz y a principios de 2019 tomó la decisión de trasladar el negocio a Londres para ofrecer a sus clientes una forma segura de conducir la confusión causada por Brexit y garantizar futuras visitas de clientes del Reino Unido a España y el sur de Europa.

Con una estricta filosofía de cuidar a los clientes, Ari es experta en planificación y estrategia.

Driven tiene un equipo de personas que trabajan con Ari en la parte creativa, redes sociales, relaciones públicas, marketing digital y compra de medios para ofrecer un servicio excelente y completo.

Para una conversación informal, para hablar sobre una necesidad, un proyecto existente o planes futuros, envíenos un correo electrónico hoy o descuelgue el teléfono: tomará una gran decisión.